Сярод айчынных драматургаў, якія раскрылі сацыяльнае азначэнне камедыі, по праву можна назваць імя Андрэя Ягоравіча Макаёнка. Усё сваё сумленнае жыццё Макаёнок самааддана любіў тэатр, якому служыў у поўную сілу свайго яскравага драматургічнага таланту. Яго п’есы заўсёды выклікалі павышаную цікавасць тэатральных калектываў і гледачоў. Абапіраючыся на багацце беларускага фальклору, пісьменнік па-наватарску развіваў традыцыі драматургіі, праўдзіва і яскрава адлюстроўваў жыццё народу.
Конкурс праводзіўся ў адпаведнасці з планам работы ўпраўлення адукацыі, з мэтай пашырэння сферы ўжывання беларускай мовы, прыцягнення цікавасці да беларускай літаратуры, папулярызацыі творчасці беларускіх паэтаў, развіцця творчых здольнасцей вучняў. Конкурс быў арганізаваны ўпраўленнем адукацыі Гродзенскага райвыканкама.
Прынялі ўдзел у конкурсе 25 вучняў 9-11 класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі раёна.
Для напісання творчых работ былі прапанаваны наступныя тэмы:
“Пасягаю на вялікае”. Традыцыі і наватарства ў творчасці А.Макаёнка
Каштоўнасць творчасці А.Макаёнка для беларускай літаратуры: у чым яна?
Чытаючы Макаёнка…
Вучні ў творчых работах праявілі веданне творчасці пісьменніка, уменне аналізаваць яго творы, выказваць уласную думку, абгрунтоўваць свае тэзісы.
На падставе пратаколаў журы ўзнагароджаны
дыпломам І ступені:
Гурына Рэната, вучаніца 11 класа СШ № 1 г.Скідзеля;
дыпломамі ІІ ступені
Салей Аляксандра, вучаніца 10 класа СШ № 1 г.Скідзеля;
Грышчук Ксенія, вучаніца 10 класа СШ № 1 г. Скідзеля;
Драгун Уладзіслаў, вучань 11 класа СШ № 2 г.Скідзеля;
дыпломамі ІІІ ступені
Дзіўнэль Валерыя, вучаніца 9 класа ясляў-сада-сярэдняй школы аг.Адэльск;
Касцецкая Анжэла, вучаніца 10 класа Індурскай СШ;
Лапенка Маргарыта, вучаніца 11 класа Абухаўскай СШ;
Прэпесць Дар’я, вучаніца 11 класа Гожскай СШ;
Казакова Вікторыя, вучаніца 10 класа ясляў-сада-сярэдняй школы аг.Луцкаўляны;
Ларыкаў Вячаслаў, вучань 9 класа Наваселкаўскай базавай школы.
ВІНШУЕМ ПЕРАМОЖЦАЎ!!!